Bio

  • petra.kralova@novyfonograf.cz

Petra Vlčková Králová is a graduate of the University of Economics, Prague (VŠE) in the field of business economics management with a secondary specialization in marketing, as well as a graduate student at Czech Technical University in Prague, ČTU with a focus on product management. She has experience working within both corporations and smaller private companies, where she has held marketing and internal audit positions. At this time she works as an assistant professor at Czech Technical University in Prague, ČTU, and the Masaryk Institute of Higher Studies, where she lectures on marketing. Within the New Phonograph project, Petra holds the role of project administrator, coordinating activities related to team communication and internal team processes.

 

Publications

  • Vlčková, P.: Marketing v době krize. Marketing & komunikace. 2009, roč. XIX, č. 2, s. 28-29. ISSN 1211-5622

  • Vlčková, P.: Zvyšování efektivity marketingu. Marketing & komunikace. 2009, roč. XIX, č. 4, s. 4-5. ISSN 1211-5622.

  • Vlčková, P.: Jak komunikovat v roce 2009. Marketing & komunikace. 2008, roč. XVIII., č. 4, s. 4-5. ISSN 1211-5622.

  • Vlčková, P.: Sponzoring. Marketing & komunikace. 2008, roč. XVIII., č. 2, s. 30-31. ISSN 1211-5622.

  • Mysliveček, O. – Vlčková, P.: Současnost a budoucnost marketingového výzkumu . Marketing & komunikace. 2007, roč. XVII, č. 2, s. 24-25. ISSN 1211-5622. (spoluúčast  disertanta na článku 50%)

  • Vlčková, P.: Co znamená inovace? . Automatizace. 2007, roč. 50, č. 9, s. 566-567. ISSN 0005-125X.

  • Vlčková, P.: Marketing Trend – podzim 2006. Marketing & komunikace. 2006, roč. XVI., č. 4, s. 4-5. ISSN 1211-5622.

  • Vlčková, P.: Nové cesty v marketingu. event & promotion. 2006, roč. 2., č. 11, s. 37. ISSN 1801-7541.

  • Vlčková, P.: Řízení výroby a management produktu. Automatizace. 2005, roč. 48, č. 12, s. 752-753. ISSN 0005-125X.